OBCHODNÍ PODMÍNKY Spokojení zdravotníci, z. s.
I. Základní ustanovení
- Tyto obchodní podmínky upravují vztahy mezi kupujícím a prodávajícím v oblasti vzdělávání a zvyšování spokojenosti zdravotníků Spokojení zdravotníci, z. s. (dále jen „Prodávající“) a jejími zákazníky, budoucími čestnými a kolektivními členy spolku (dále jen „Kupující“).
- Prodávajícím je nezisková organizace Spokojení zdravotníci, z. s. se sídlem Malešická 2855/2b 13000 Praha, která je registrovaným podnikatelským subjektem s IČ 13952986 a není registrovaným plátcem DPH, zabývající se zvyšováním vzdělanosti v nemedicínských oborech. Kontaktní údaje na Prodávajícího jsou:
- e-mail: spokojenizdravotnici@gmail.com, spokojenyzdravotnik@gmail.com
- Kupujícím se rozumí každý člověk nebo organizace, která mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s Prodávajícím nebo s ním jinak jedná za účelem koupě služeb nabízeného Prodejcem.
- Při zahájení právního jednání předává Kupující Prodávajícímu pouze kontaktní údaje, nutné pro bezproblémové vyřízení objednávky, popřípadě údaje, které chce mít uvedeny na nákupních dokladech.
- Právní vztahy Prodávajícího s Kupujícím výslovně neupravené těmito obchodními podmínkami se řídí příslušnými ustanoveními zák. č. 89/2012 Sb., (občanský zákoník), zák. č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele, jakož i právními předpisy souvisejícími.
- Kupující si je vědom, že mu koupí produktů, jež jsou v nabídce Prodávajícího, nevznikají žádná práva na používání registrovaných značek, obchodních názvů, firemních log či patentů Prodávajícího nebo dalších firem, není-li v konkrétním případě zvláštní smlouvou sjednáno jinak.
II. Bezpečnost a ochrana informací
- Uzavřením smlouvy Kupující potvrzuje, že osobní údaje, které uvedl jsou pravdivé a souhlasí s tím, aby poskytnuté údaje byly Prodávajícím zpracovány a uchovány v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů a Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (GDPR).
- Více se o ochraně osobních údajů dočtete v dokumentu s názvem Ochrana osobních údajů, který je dostupný na internetových stránkách Prodejce.
III. Objednávání
- Prodávající nedisponuje tzv. kamenným obchodem. Pro účel nabídky služeb slouží internetová platforma, která je provozován na webové adrese www.spokojenizdravotnici.cz a www.spokojenyzdravotnik.cz tudíž je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
- Kupující od Prodávajícího kupuje členství ve Spolku s doplňky, jako jsou kurzy, video lekce, audionahrávky, e-booky, za cenu platnou v okamžiku objednání. Kupní cena je vždy uvedena u konkrétního členství a související služby v internetové nabídce.
IV. Uzavření smlouvy
- K uzavření kupní smlouvy dochází na základě přijetí nabídky Prodávajícího Kupujícím prostřednictvím objednání členství a související služby, které je uvedeno na internetových stránkách Prodejce. Objednávku lze učinit i pomocí emailové adresy, telefonicky či osobně.
- Každá smlouva uzavřená mezi Prodávajícím a Kupujícím může být uzavřena pouze v českém jazyku.
- Přijetí nabídky s dodatkem nebo odchylkou není přijetím nabídky a nevyvolá právní účinky, a to i v případě, když dodatek nebo odchylka podstatně nemění podmínky nabídky.
- Převzetí nevyžádaného plnění ze strany Kupujícího neznamená přijetí nabídky. V případě přebírání nevyžádaného plnění je Kupující povinen o existenci tohoto plnění Prodávajícího informovat.
- Po dokončení objednávky bude Kupujícímu elektronickou cestou zasláno potvrzení objednávky pomocí faktury. Objednávka Kupujícího zůstává uložena u Prodávajícího.
- Chyby vzniklé při zadávání dat před podáním objednávky může Kupující opravit pouze do odeslání objednávky. Po odeslání objednávky Prodávajícímu může Kupující Prodávajícího o těchto chybách informovat prostřednictvím jeho kontaktních údajů. Pro Prodávajícího jsou tyto změny právně závazné pouze v případě, že Kupujícímu písemně potvrdí, že je s nimi srozuměn.
V. Odstoupení od smlouvy
- Lhůta pro odstoupení od smlouvy 14 dní od doručení služby.
- Naplní-li Kupující všechny náležitosti pro odstoupení od spotřebitelské smlouvy uzavřené distančním způsobem a rozhodne-li se pro odstoupení ve shora uvedené lhůtě, je nutno splnit následující podmínky:
- E-mail s textem: „Já …………. (jméno Kupujícího) jsem dne DD.MM.RRRR uzavřel smlouvu č. (číslo objednávky/faktury) se společností Spokojení zdravotníci, z. s. V návaznosti na ustanovení zák. č. 89/2012 Sb. o spotřebitelských smlouvách uzavřených distančním způsobem tímto jednostranně odstupuji od výše uvedené smlouvy, požaduji vrácení uhrazené částky za službu a členství na účet číslo: …………………/……… a prohlašuji, že splňuji všechny zákonné požadavky pro toto odstoupení od smlouvy dle příslušných právních předpisů“.
- V případě písemného vyhotovení dopisu je Kupující povinen opatřit dopis příslušným datem a vlastnoručním podpisem.
VI. Práva z vadného plnění
- Prodávající odpovídá Kupujícímu za to, že služba při převzetí
- má vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající popsal nebo které Kupující očekával s ohledem na povahu služby
- se služba hodí k účelu, který pro jeho použití Prodávající uvádí nebo ke kterému se služba tohoto druhu obvykle používá;
- služba vyhovuje požadavkům právních předpisů.
- Právo z vadného plnění Kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že služba má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil.
- Právo Kupujícího z vadného plnění zakládá vada, kterou má služba při převzetí Kupujícím.
- Je-li vadné plnění podstatným porušením smlouvy, tedy takovým porušením o kterém, kdyby Kupující před koupí věděl, koupi by neučinil, má Kupující právo:
- na přiměřenou slevu z kupní ceny;
- na odstoupení od smlouvy.
- Je-li vada odstranitelná, může se Kupující domáhat buď opravy nebo doplnění toho, co chybí, anebo přiměřené slevy z kupní ceny. Nelze-li vadu odstranit a nelze-li pro ni službu řádně užívat, může Kupující buď odstoupit od smlouvy, anebo se domáhat přiměřené slevy z kupní ceny.
- Je-li vadné plnění nepodstatným porušením smlouvy, má Kupující právo na odstranění vady, anebo na přiměřenou slevu z kupní ceny.
- Kupující sdělí Prodávajícímu, jaké právo si zvolil při oznámení vady nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Provedenou volbu nemůže Kupující měnit bez souhlasu Prodávajícího. Neoznámí-li Kupující vadu bez zbytečného odkladu poté, co se vada na zboží vyskytla, pozbývá své právo z podstatného porušení smlouvy a nadále může již uplatňovat jen práva, která vyplývají z vady, jež je nepodstatným porušením smlouvy.
- Práva z vadného plnění uplatňuje Kupující u Prodávajícíhoprostřednictvím elektronické komunikace.
VII. Reklamace zboží
- V případě reklamace v záruční době může Kupující informovat Prodávajícího jednou z následujících možností:
- na e-mailovou adresu spokojenizdravotnici@gmail.com
- Reklamace včetně vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace.
- Záruční doba začíná běžet dnem převzetí služby Kupujícím.
- Ke každému členství a související službě je přikládán prodejní doklad .Převzetím služby zákazník stvrzuje svůj souhlas s obchodními podmínkami.
- Nárok na uplatnění záruky se nevztahuje na poškození vzniklá:
- neodborným zacházením nebo obsluhou
- Mimosoudním řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je oprávněna provádět Česká obchodní inspekce, IČO: 000 20 869, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: coi.cz.
- V případě, že nebude spor urovnán mimosoudně, řeší vzájemné spory mezi Prodávajícím a Kupujícím obecné soudy. Rozhodné právo pro řešení sporů v případě uzavření smlouvy s cizincem je výhradně české.
VIII. Informace o zboží
- Informace o členství a související službě nabízeném v internetovém obchodu Prodávajícího mají pouze ilustrační charakter a v detailech se mohou lišit od dodávaného zboží.
- V internetovém obchodě jsou vždy aktuální a platné ceny nabízeného členství a služeb bez DPH.
IX. Platební podmínky
- Objednané členství a služby je možné zaplatit dle členství buď:
- Platbou pomocí platební karty nebo
- Platbou pomocí převodu na účet Prodávajícího po dokončení objednávky.
- Služba zůstává do úplného zaplacení majetkem Prodávajícího.
X. Dodací podmínky
- Po zaplacení objednávky je Kupujícímu doručen pomocí elektronické komunikace přístup ke službě a členství v rámci neziskové organizace dle jeho preferencí a výběru. Členství a služba se poskytuje na dobu maximálně jednoho roku od registrace.
XII. Závěrečná ustanovení
- Tyto obchodní podmínky tvoří nedílnou součást každé smlouvy uzavřené mezi Prodávajícím a Kupujícím s platností od 1.1.2022.
- Aktuální obchodní podmínky jsou k dispozici na internetových stránkách Prodávajícího.
- Prodávající si vyhrazuje právo změnit tyto obchodní podmínky bez předchozího upozornění.